//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : People change. Memories never end!


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: SitiHajarFaizal

Bukan yang TERAKHIR! :-(

Hola? :} Hm harini sangatlah penat dan takd mood :-(
Banyak sangat masalah... Semua dugaan aku hadapi? Kenapa?
Aku rindu AZUAN! :{ Kenapa dia asyik macam tu je?
Aku takkan cari pengganti lain kalau dia takd sebelah aku nanti.
Aku terpaksa redha dengan semua ni.
Kadang kadang rasa kesian sangat dekat dia tapi aku takboleh nak buat apa dan aku kena kuat, aku kena kuatkan semangat dia. 
Walaupun hati ni berat sangat terima semua tu sayang....
Makin lama makin lain perangai azuan. kenapa bb?
Janganlah macam tu. Kuatkan lah semangat tu sayang :}
Dah berapa hari dia luangkan masa dengan aku. 
Aku akan rindu semua tu.
Nak pinjam bahu lagi boleh? RINDU :{
Bb dah janji dengan b kan taknak tinggalkan b? B ingat semua tu.
B taknak lah itu kali terakhir kita. Boleh?
B taknak orang lain ganti tempat bb sekarang.
Apa yang bb cakap dekat b 
"Lepasni orang lain boleh buat b macam ni lagi"
Bb kena faham b taknaaaaaaak!!
Pasal kita dah takpayah fikir okay? Bb fikir pasal kesihatan je... tu lagi penting daripada b, Ye memang tahu b ni kawan bb. girlfriend bb. 
kepoh bb. pendek bb. capang bb. apa je semua b kan? TAPI!!!
Fikir kesihatan bb tu, takp lah b mungkin boleh faham 
dan terima semua ni.
Lepasni jangan nak fikir bukan bukan okay?
Boleh kaaaaan? :-) B tahu bb boleh kan?
B selalu ada dekat belakang bb :*

MeLoveYou Mohamad Azuan :-*